פארק אתרים מפת האתר דווח על הפרה ממשק ניהול
קידום אתרים , שיווק באינטרנט - עשה זאת בעצמך !
קידום אתרים , שיווק באינטרנט וכל עוד מה שרציתם באתר אחד ...
עמוד הביתקידום אתרים - ניהול תוכן7 טיפים לקידום אתר מבחוץבסיס לעיצוב אתרפעולות שיווק באינטרנטקידום אתרים - תהליךקידום אתרים - כיצד מתחיליםיחסי ציבור באינטרנטפרסום בגוגל - אדוורדסקידום אתרים ע"י מנועי חיפושטיפים לקידום חנות מקוונת בגוגלחשיבות תקינות הקוד5 גורמים חשובים לקידוםשיווק באינטרנט rssאופטימיזציה הרסניתשיווק באינטרנט - שווק אותהטיפים לפתיחת קמפיין שיווקיכמה כללים לעיצוב אתרטיפים לדיוור אלקטרוני מוצלחתוכניות שותפים - כתבה מערוץ 10 (ווידאו)eBay - כתבה מערוץ 10 (ווידאו)קורס קידום אתרים (ווידאו)ללמוד קידום אתרים כמקצוע רווחי (ווידאו)הרצאה שיווק באינטרנט (ווידאו)קורס בכתיבה שיווקית (ווידאו)קידום בגוגל - כתבה מערוץ 2 (ווידאו)כיצד להפיק כסף ממועדון לקוחות (ווידאו)קידום אתרים ממומן (ווידאו)שיווק באינטרנט 3.0 - הרצאה למטפלים (ווידאו)רן ארוסי ב"היום בחדשות" (ווידאו)למה כדאי לעסקים להפעיל תוכנית שותפים ? (ווידאו)מדריך קצר לבניית אתר אינטרנט (ווידאו)
קידום אתרים

2
3
פרסום בגוגל - אדוורדס

 בס"ד

קידום אתרים באמצעות גוגל אדוורדס

אתר בתחילת הדרך, בד"כ יופיע במקום לא כ"כ בולט בתוצאות החיפוש בגוגל אם יופיע בכלל. וככל שיש יותר מתחרים, ככה תמצא את האתר שלך רחוק יותר בעמודי החיפוש (אלא אם כן נעשה קידום אורגני אפקטיבי לאתר – וגם זה תהליך שלוקח זמן).

בדיוק בשביל זה (וגם בשביל לעשות הרבה כסף) המציאו גוגל את האדוורדס.

האדוורדס אלו המודעות הממומנות הקטנות שבד"כ מופיעות בצד שמאל של תוצאות החיפוש, לעתים גם בראש תוצאות החיפוש כשהרקע שלהן בצבע קרם.

ואיך אנחנו יכולים להשתמש באדוורדס? – כשהאתר שלנו עדיין לא מקודם ואנו בכל זאת רוצים לחשוף אותו ללקוחות פוטנציאלים, שיכירו את החברה, השירות ואפילו ירכשו את המוצר או יצרו עמנו קשר, אנו צריכים שקודם כל יראו שאנחנו קיימים, ועל זה, מה לעשות, צריך גם לשלם. אלא שהפרסום בגוגל, להבדיל ממקומות אחרים או מדיות אחרות, יחסית מאוד זול ומאוד הוגן. אנו בד"כ נשלם, לא על החשיפה של המודעה שלנו, אלא על כל פעם שלקוח פוטנציאלי הקליק עליה ונכנס אלינו לאתר.

כדי להקים קמפיין אדוורדס, כל מה שצריך זה חשבון בגוגל, אם יש לך תיבת דוא"ל בג'ימייל, ניתן להשתמש באותו החשבון (אותו שם משתמש וסיסמא), וכרטיס אשראי או לחילופין הוראת קבע, על מנת לשלם עבור הפרסום.

התהליך יחסית פשוט, עוקבים אחר ההוראות ומתאימים את ההגדרות לצרכים שלנו (במידה ותחליט לבנות את האתר אצלי אנחנו נעשה את זה יחדיו).

כמעט כל אחד יכול לפתוח חשבון (למעט עסקים מסויימים שחלקם מפוקפקים או לא חוקיים – מפורט בתקנון של גוגל), ולהתחיל לפרסם בגוגל, אך לא כל פרסום הוא אפקטיבי ויש כמה דברים שצריך לשים אליהם לב.

אתה מחליט מה הסכום המקסימלי שתשלם עבור כל קליק על המודעה שלך, ומהו התקציב היומי הכולל שאתה מקציב לעניין.

מילות החיפוש נבחרות על ידך (המלים שיפעילו את המודעה שלך), וחובה לבצע מחקר מילות חיפוש מקיף כדי להקיף את מגוון האפשרויות שבהן יחפש אותך הלקוח הפוטנציאלי, רצוי לבצע את מחקר מילות החיפוש עוד לפני שהאתר נבנה, כדי לבנות אותו בצורה חכמה (על כך במאמר אחר על מחקר מילות חיפוש).

בעקרון מה שקובע אם תופיע במילה מסוימת במודעות הממומנות ובאיזה מיקום, זה הסכום לקליק שבחרת, אם הוא יותר או פחות מהמתחרים, והרלוונטיות של מילת החיפוש שנקבעת לפי מס' ההקלקות על המודעה יחסית למס' ההופעות שלה (ככל שיותר גולשים מקליקים – כנראה שלכאורה היא רלוונטית לחיפוש שלהם) אך בגוגל גם מחשבים את הזמן באתר כסימן לרלוונטיות, משמע אם הגולש הגיע לאתר ויצא לאחר מס' שניות, כנראה שהאתר לא תאם את הציפיות והוא לא רלוונטי למילת החיפוש וזה מוריד לו נקודות בקרב על הרלוונטיות. אז בעצם מה שחשוב לזכור, זה שאת הדירוג במודעות הממומנות קובע השקלול בין הסכום שהצעת על הקליק לבין הרלוונטיות והאפקטיביות של המודעה לגולש.

הפרסום בגוגל אומנם פשוט יחסית, אך יש צורך בידע מסוים בכתיבת מודעות יעילות מבחינה שיווקית, ידע, ניסיון ומחקר מעמיק בבחירת מילות החיפוש, והכי חשוב לבצע בדיקה של התוצאות מול היעדים, ולפי הבדיקה הזו לשפר ולייעל את מסע הפרסום, אם זה להוסיף/להוריד מלים מסוימות, אם זה לשנות את הניסוח במודעה (ניתן לייצר מס' מודעות ולתת לגוגל לבדוק מי מהן יותר יעילה), לקבוע באיזה שעות ביום תופיע המודעה (ניתן לשלוט בימים ובשעות), משחק בתקציב היומי וכו'.

קמפיין אפקטיבי בגוגל מחייב אצבע על הדופק והתייעלות תמידית אל מול המתחרים.

קידום אתרים , שיווק באינטרנט , בניית אתרים , עיצוב אתרים .

 

קידום אתרים
קידום אתרים - שיווק באינטרנט