פארק אתרים מפת האתר דווח על הפרה ממשק ניהול
קידום אתרים , שיווק באינטרנט - עשה זאת בעצמך !
קידום אתרים , שיווק באינטרנט וכל עוד מה שרציתם באתר אחד ...
עמוד הביתקידום אתרים - ניהול תוכן7 טיפים לקידום אתר מבחוץבסיס לעיצוב אתרפעולות שיווק באינטרנטקידום אתרים - תהליךקידום אתרים - כיצד מתחיליםיחסי ציבור באינטרנטפרסום בגוגל - אדוורדסקידום אתרים ע"י מנועי חיפושטיפים לקידום חנות מקוונת בגוגלחשיבות תקינות הקוד5 גורמים חשובים לקידוםשיווק באינטרנט rssאופטימיזציה הרסניתשיווק באינטרנט - שווק אותהטיפים לפתיחת קמפיין שיווקיכמה כללים לעיצוב אתרטיפים לדיוור אלקטרוני מוצלחתוכניות שותפים - כתבה מערוץ 10 (ווידאו)eBay - כתבה מערוץ 10 (ווידאו)קורס קידום אתרים (ווידאו)ללמוד קידום אתרים כמקצוע רווחי (ווידאו)הרצאה שיווק באינטרנט (ווידאו)קורס בכתיבה שיווקית (ווידאו)קידום בגוגל - כתבה מערוץ 2 (ווידאו)כיצד להפיק כסף ממועדון לקוחות (ווידאו)קידום אתרים ממומן (ווידאו)שיווק באינטרנט 3.0 - הרצאה למטפלים (ווידאו)רן ארוסי ב"היום בחדשות" (ווידאו)למה כדאי לעסקים להפעיל תוכנית שותפים ? (ווידאו)מדריך קצר לבניית אתר אינטרנט (ווידאו)
קידום אתרים

2
3
חשיבות תקינות הקוד

 בס"ד

ראשית כל יש לכתוב את האתר בקוד תקני. קוד תקני, הוא כזה שעובר את בדיקותיו של ארגון w3c העולמי.
מנועי החיפוש מתוכנתים להבין קודם כל קוד תקני. כלומר הרובוט של מנוע החיפוש למעשה מבין טוב יותר את אתרכם אם הוא ע"פ התקן העולמי. כתוצאה מכך הרובוט יעבוד פחות קשה בקריאה והבנה של האתר שלכם. ההסבר לכך הוא שאם אין שגיאות קוד באתר הרובוט לא "יסתבך" ולכן תהליך האינדוקס יהיה מהיר יותר.
ניתן לומר שאם יש שני אתרים דומים ואת אחד מהם הרובוט של גוגל קורא ומבין מהר יותר- גוגל ידרג אותו גבוה יותר בתוצאות.
בדיקה בסיסית באתר של w3c, שמספק שירותי ולידציה, תגלה לכם כמה שגיאות יש בקוד שלכם וכיצד עליכם לתקן אותן.
בנוסף יש גם וולידציה של עיצוב CSS באתר W3C - התאמת האתר לתקן זה ותיקון שגיאות CSS יבטיח את תאימות האתר לדפדפנים השונים כך שכל הגולשים יראו היטב את האתר. פעולה זו גם מקלה באופן עקיף על עבודת הזחלנים של מנועי החיפוש.   היחס בין כמות הקוד לתוכן, גם היא תשפיע על דירוגו של האתר שלכם.
אם יש יותר קוד מתוכן, (כפי שקורה באתרים רבים) הדף "כבד" יותר ולוקח לו להיטען זמן רב.
הגולשים כיום נותנים לכל אתר רק כמה שניות של חסד ואם ייקח לדף יותר מדי זמן להטען הגולשים פשוט ילחצו Back בדפדפן. (ויעלו את שיעור ה- Bounce Rate - מה שגורם לאתרכם נזק נוסף). גם הזחלנים של מנועי החיפוש "לא כ"כ אוהבים" דפי אינטרנט כבדים ומציגים אותם במורד תוצאות החיפוש.
לכן יש לוודא קודם כל שכל הסקריפטים, ה-CSS, והתוספות השונות לקוד - יהיו בקבצים חיצוניים אליהם הקוד יפנה. בשלב שני יש לנקות זבל בקוד שנגרם כתוצאה מעדכוני תוכן ומחיקות במהלך הזמן.
שפת התכנות בה כתוב הקוד של האתר שלכם, תשפיע גם היא על הדירוג. בשעה שתפריטי Flash עשויים להיראות מרהיבים, חשוב לזכור שהם אינם קריאים למנוע החיפוש. נכונה העובדה גם לקוד Java script, שאינו מסייע לקידום אתרכם. חשוב לבצע שיקולי עלות תועלת מושכלים ולראות כיצד ניתן להציג אתר מושך לגולשים, בשעה שקידום האתר שלכם לא נפגע.
לסיכום, כחלק מהשלבים הראשונים בביצוע אופטימיזציה לאתר מקודם, נבחן כיצד ניתן לשפר את הקוד בו הוא כתוב. לדוגמא: אם אנו משתמשים במערכת ניהול תוכן - ניתן להתקין לה עורך מותאם לתקן W3C. מה שיוודא תקינות קוד. חשוב מאד לדאוג שלא יהיה יותר קוד מתוכן ושהסקריפטים יוצאו לקבצים חיצוניים.
דף אינטרנט ללא תקלות, שנטען מהר ושניתן לצפות בו באופן מושלם מכל הדפדפנים הינו תנאי מקדים להצלחה בקידום האתר. אך לא פחות חשוב, לגולשים יהיה נעים לגלוש בו וסביר להניח שירצו לחזור ולגלוש שם שוב במהרה.
בהצלחה.

רן מגל
מומחה קידום אתרים (SEO)

 

קידום אתרים
קידום אתרים - שיווק באינטרנט