פארק אתרים מפת האתר דווח על הפרה ממשק ניהול
קידום אתרים , שיווק באינטרנט - עשה זאת בעצמך !
קידום אתרים , שיווק באינטרנט וכל עוד מה שרציתם באתר אחד ...
עמוד הביתקידום אתרים - ניהול תוכן7 טיפים לקידום אתר מבחוץבסיס לעיצוב אתרפעולות שיווק באינטרנטקידום אתרים - תהליךקידום אתרים - כיצד מתחיליםיחסי ציבור באינטרנטפרסום בגוגל - אדוורדסקידום אתרים ע"י מנועי חיפושטיפים לקידום חנות מקוונת בגוגלחשיבות תקינות הקוד5 גורמים חשובים לקידוםשיווק באינטרנט rssאופטימיזציה הרסניתשיווק באינטרנט - שווק אותהטיפים לפתיחת קמפיין שיווקיכמה כללים לעיצוב אתרטיפים לדיוור אלקטרוני מוצלחתוכניות שותפים - כתבה מערוץ 10 (ווידאו)eBay - כתבה מערוץ 10 (ווידאו)קורס קידום אתרים (ווידאו)ללמוד קידום אתרים כמקצוע רווחי (ווידאו)הרצאה שיווק באינטרנט (ווידאו)קורס בכתיבה שיווקית (ווידאו)קידום בגוגל - כתבה מערוץ 2 (ווידאו)כיצד להפיק כסף ממועדון לקוחות (ווידאו)קידום אתרים ממומן (ווידאו)שיווק באינטרנט 3.0 - הרצאה למטפלים (ווידאו)רן ארוסי ב"היום בחדשות" (ווידאו)למה כדאי לעסקים להפעיל תוכנית שותפים ? (ווידאו)מדריך קצר לבניית אתר אינטרנט (ווידאו)
קידום אתרים

2
3
5 גורמים חשובים לקידום

 בס"ד

כולם רוצים להיות בעלי אתרי אינטרנט מצליחים הממוקמים גבוה בתוצאות מנועי החיפוש. להלן חמשת הגורמים החשובים ביותר להשגת מטרה זו:

גורם מספר 1: מילות מפתח נכונות
בחירת מילות המפתח הנכונות היא אחת מן המשימות החשובות ביותר הקובעות האם תהליך קידום האתר יצליח אם לאו. קרי, בעל האתר צריך להחליט: מהן מילות המפתח החשובות ביותר מבחינתי, שעבורן אני רוצה שהאתר שלי יופיע במקומות גבוהים. הטוב ביותר הוא להתמקד בשתיים-שלוש ביטויי מפתח עיקריים, לפחות בתחילת הקמפיין. אין זה חכם להתמקד במילה בודדת משום שרוב החיפושים מכילים בין שתיים לשלוש מילות מפתח. מילה אחת היא גם הרבה יותר תחרותית, בדרך כלל.  בחירת מילות המפתח היא הבסיס להמשך הקמפיין.
דוגמאות לביטויי מפתח:
רפואה משלימה, שמלות כלה, חומרי בידוד, מוצרים להרחקת יונים וכו'.

גורם מספר 2: קישורים חיצוניים
קישורים חיצוניים המקשרים לאתר שלך הם מרכיב קריטי במיקומו של האתר בתוצאות מנועי החיפוש.
יש לנסות ולהשיג כמה שיותר קישורים איכותיים מאתרים העוסקים בנושאים דומים לאתר שלך.
יש לנסות ולהשיג כמה שיותר קישורים המכילים בטקסט הקישור את מילות המפתח שברצונך לקדם.
לדוגמא, אפשר לקחת ביטוי שברצוננו לקדם - קידום אתרים במנועי חיפוש - ולגרום לכך שיהיה בעצם קישור המוביל לאתר שלנו, העוסק בתחום של קידום אתרים.
בזכות הקישורים החיצוניים המצביעים לאתר שלך תשיג את ההישגים הבאים:
- תשיג חשיפה מהירה למנוע של גוגל המבקר לעיתים קרובות יותר בדפים איכותיים או פופולריים בעלי פייג'רנק גבוה ומשם הוא מגיע לדפים המקושרים.
- תשיג דירוג גבוה בתוצאות החיפוש הנובע מכמות ואיכות הקישורים הנכנסים.
- תשיג חשיפה מול הגולשים הרבים שיגיעו אליך מן האתרים המקשרים אליך, בנוסף לגולשים שיגיעו דרך מנועי החיפוש.
- התנועה מן האתרים המקשרים אליך תלך ותגבר עם הזמן, במיוחד מאתרים חזקים ואיכותיים שמספר הגולשים בהם הולך ועולה. גם קישור מאתר בעל דרוג נמוך רצוי מאד משום שיתכן ודירוג ואיכות האתר יעלו עם הזמן.
- בזכות הקישורים לאתר שלך, יתפתחו עם הזמן שיתופי פעולה, רעיונות חדשים, גיוס עובדים, חוזים חדשים ויותר מכירות.

גורם מספר 3: תוכן האתר
תוכן האתר הינו כמובן מרכיב חשוב ביותר בדרוג וקידום האתר ובפופולריות שלו.
הכתיבה לאתר אינטרנט שונה מכל כתיבה אחרת משום שקשה יותר לקרוא ממסך המחשב ולכן על הטקסט להיות מעניין במיוחד, כתוב בשפה פשוטה ומובנת, מאורגן בפסקאות קצרות ובעל כותרות ביניים רבות ומודגשות. הטקסט גם חייב להיות נקי משגיאות לשוניות משום שאז האתר נראה חובבני. מומלץ לכתוב בנימה אישית ובדימויים המדברים אל הקורא. חשוב מאד להדגיש בטקסט את התועלות שיצמחו לקורא.
בעיני מנועי חיפוש, וגם בעיני הגולשים, אתר בעל תוכן טוב הוא אתר המכיל יותר דפי מידע, הכולל תוכן ייחודי, איכותי, ברור וממוקד, בעל ערך מוסף לגולש, ודפי האתר נושאים כותרות ראשיות וכותרות ביניים ברורות.
המקום החשוב ביותר להכנסת כותרות משמעותיות הוא תג ה- Title (הטקסט המופיע בשורה העליונה ביותר במסך). אתרים רבים מדי מבזבזים איזור זה עם טקסטים כמו: "דף הבית" וכדומה.
מנועי החיפוש אינם יודעים לזהות טקסט מתוך תמונה או אלמנט גרפי כמו למשל פלאש. לכן חשוב שטקסט כזה יהיה גם מחוץ לאלמנט הגרפי. רצוי מאד שתמונות ישאו תיאור טקסטואלי (ע"י המאפיין ALT).

גורם מספר 4: מבנה האתר
האתר חייב להיות בעל מבנה טוב, הגיוני וממוקד מטרה מסויימת ולא אוסף מקרי של דפים. דפי האתר חייבים להיות קשורים כולם לתוכן מסויים ורלוונטיים לנושא מסויים. הדבר חשוב ביותר משום שכנראה רוב מנועי החיפוש משתמשים במנגנון ניתוח סמנטי בתוך מנגנון קביעת דרוג הדפים שלהם (פייג'רנק). כך זה לפחות באתרים בשפה האנגלית וכנראה גם בשפות נפוצות נוספות, אם כי עדיין לא ברור נושא השפה העברית בהקשר זה. ניתן להניח שמנועי החיפוש ילכו וישתפרו גם בעברית.
האתר חייב להיות בנוי היטב ובעל מבנה ניווט הגיוני ונוח, הן למנועי החיפוש והן לגולשים בו, כך שבכל רגע נתון יכול המנוע וגם הגולש לדעת היכן בדיוק הם נמצאים באתר. מבחינה זו רצוי מאד להשתמש במפת אתר.

גורם מספר 5: נגישות האתר
מנועי החיפוש צריכים להיות מסוגלים לאתר, לסרוק ולאנדקס את אתרך ללא מגבלות ובעיות. יש לוודא זמינות גבוהה של השרת עליו ממוקם האתר ושאין בעיות ביצועים משמעותיות. מומלץ מאד שהקוד יעמוד בסטנדרטים של ארגון W3C ויכיל כמה שפחות שגיאות.
מנועי החיפוש עשויים שלא לסרוק אתר כלל, או שלא לסרוק חלק מדפיו בגלל סיבות רבות, שהעיקריות שבהן:
אין שום קישור חיצוני המצביע לאתר (התנאי הבסיסי ביותר לסריקת אתר ע"י גוגל), הוטל עונש על האתר ע"י מנועי החיפוש, דפים פנימיים שאין אליהם שום קישור או שהקישור אליהם אינו סטנדרטי, קוד אתר אינו תקני, שימוש במסגרות, ישנה הוראת אי סריקה בקובץ robots.txt המוצב בשורש האתר, ועוד. 

  קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש, שיווק אתרים באינטרנט, פרסום בגוגל, קידום בגוגל, בדיקת איכות אתר אינטרנט, בדיקת שימושיות אתר אינטרנט.

 

קידום אתרים
קידום אתרים - שיווק באינטרנט