פארק אתרים מפת האתר דווח על הפרה ממשק ניהול
קידום אתרים , שיווק באינטרנט - עשה זאת בעצמך !
קידום אתרים , שיווק באינטרנט וכל עוד מה שרציתם באתר אחד ...
עמוד הביתקידום אתרים - ניהול תוכן7 טיפים לקידום אתר מבחוץבסיס לעיצוב אתרפעולות שיווק באינטרנטקידום אתרים - תהליךקידום אתרים - כיצד מתחיליםיחסי ציבור באינטרנטפרסום בגוגל - אדוורדסקידום אתרים ע"י מנועי חיפושטיפים לקידום חנות מקוונת בגוגלחשיבות תקינות הקוד5 גורמים חשובים לקידוםשיווק באינטרנט rssאופטימיזציה הרסניתשיווק באינטרנט - שווק אותהטיפים לפתיחת קמפיין שיווקיכמה כללים לעיצוב אתרטיפים לדיוור אלקטרוני מוצלחתוכניות שותפים - כתבה מערוץ 10 (ווידאו)eBay - כתבה מערוץ 10 (ווידאו)קורס קידום אתרים (ווידאו)ללמוד קידום אתרים כמקצוע רווחי (ווידאו)הרצאה שיווק באינטרנט (ווידאו)קורס בכתיבה שיווקית (ווידאו)קידום בגוגל - כתבה מערוץ 2 (ווידאו)כיצד להפיק כסף ממועדון לקוחות (ווידאו)קידום אתרים ממומן (ווידאו)שיווק באינטרנט 3.0 - הרצאה למטפלים (ווידאו)רן ארוסי ב"היום בחדשות" (ווידאו)למה כדאי לעסקים להפעיל תוכנית שותפים ? (ווידאו)מדריך קצר לבניית אתר אינטרנט (ווידאו)
קידום אתרים

2
3
שיווק באינטרנט - שווק אותה

 בס"ד

לאחר שסקרנו את יתרונותיו וחסרונותיו של האינטרנט, ודרך השיווק בו, נלמד כיצד לגרום לקהל הלקוחות הפוטנציאלי להגיע אל אתרנו, ובמילים אחרות: נתחיל בתהליך השיווק:

קידום במנועי חיפוש - SEO:

כיום חיפוש המידע מתבצע בעזרת מנועי חיפוש כגון Google, וואלה!, MSN ואחרים. התהליך  הוא טכנולוגי בעיקרו ומתבסס על מיפוי של מילות המפתח הקשורות לתכני האתר. ההבדל והיתרון של ערוץ מנועי החיפוש על פני ערוצי מדיה פרסומיים אחרים, מתבטא בכך שהגולש בוחר את המידע שאליו הוא נחשף. החשיפה לא נכפית על הגולש בניגוד לרצונו כמו שקורה עם פרסום ברדיו או עם פרסומי חוצות. יחסי הציבור באינטרנט משלבים את המידע או האתר במנועי החיפוש, בצורה כזו שהמשתמש יגיע אליהם בקלות והם ייתפסו כאמינים ואובייקטיביים בעיניו. המילים והמונחים הנכונים שיבחר בעל העסק ייצרו ביקוש גבוה לתכנים שבאתר בעזרתם האדיבה של מנועי החיפוש. כאן בעל העסק יכול להבטיח את מיקומו הריאלי בכל חיפוש הקשור לאתרו.

 המילים הקשורות לתחומו של בעל העסק, שייבחרו בצורה נכונה, יקבעו את מיקום העסק במנוע החיפוש ואת האפשרות שהקהל, האנשים והלקוחות הפוטנציאליים ייכנסו לאתרו.

שיווק במנועי החיפוש - SEM :

בכדי להגיע לקהל יעד ספציפי, על בעל העסק מוטלת האחריות לשווק את עצמו באתרים מסוימים, הפונים לקהל הרחב בכלל ולקהל הפוטנציאלי בפרט. לכן, חשוב שהעסק יימצא באתרים הרלוונטים לתחומו, אתרים מקצועיים, פורומים וקהילות.

עם זאת, גם אם העסק מופיע במנוע החיפוש העבודה לא הסתיימה - צריך לעדכן את התוכן באתר, להכניס מאמרים הקשורים לתחום העסק, לקנות קישורים וקישורי פרסום מאתרים רלוונטיים, ליצור יחסי ציבור באינטרנט ותוכניות שיתוף פעולה בכדי להעצים את הנוכחות של העסק באינטרנט בכל מקום שבו נמצא קהל היעד שלו.

בעולם האינטרנט "התוכן הוא השולט", לכן ככל שהתוכן שיציע העסק יהיה איכותי וממוקד, כך ירבו לפנות אליו הגולשים ו/או הלקוחות הפוטנציאליים. התכנים הכתובים הם "השחקן הראשי" של האתר. בשיתוף הקריאטיב הם יוצרים סדר הצגה ברור לעין ואתר שכיף לגלוש אליו ולקרוא בו. התכנים הם אלו היוצרים את עיקר התדמית של העסק בהתאם למטרות הלקוח.

פרסום ב"תשלום לפי לחיצה"- PPC:

שיטת פרסום זו משמשת השלמה ל-SEO. השיטה יוצרת אפקט פרסומי מיידי ורחב, וניתן לבקרה ברמה גבוהה מאוד. "באינטרנט הכל מדיד", אומרים מומחי השיווק של האינטרנט. הסטטיסטיקה שאותה ניתן לקבל על אודות המתרחש באתר האינטרנט רחבה מאוד, וכדאי ללמוד כיצד לנתח כל פיסת אינפורמציה. ככל שבעל העסק ימקד עצמו לקהל היעד הספציפי שלו, כך יגלשו הלקוחות הפוטנציאליים לאתרו. אבל בסופו של דבר "It's all about the money". השיטה הזו מוגבלת לתקציב הפרסום של בעל העסק. הקמפיין יתפרס לאורך זמן התשלום וברגע שייגמר התקציב ייעלם כלא היה.

קמפיינים פרסומיים בתשלום במגוון אתרים:

דבר הכרחי הוא לבלוט בין כל המסרים הרבים המופצים באינטרנט. בעל עסק מצליח חייב לזכור שהוא מתחרה בתחרות קשב בין כל ה"רעשים המסריים" הרבים. הדרך לשבות את קהל היעד היא להציג את האתר בצורה מסקרנת המושכת תשומת לב, והביצוע וההוצאה לפועל לכך יהיו בדרך פרסומית - עיצוב באנר באתר אינטרנט. הבאנר הפרסומי מאתגר, יוצר עניין ו"טיזר" סקרני אצל הלקוח הפוטנציאלי. באמצעות אפקטים של מולטימדיה בפרט, ועיצוב מיוחד בכלל, יוכל העסק להוביל את הלקוחות הפוטנציאליים להיכנס לאתר. 

לסיכום, כאשר בעל עסק מעוניין לבחור מדיה שתשווק את מוצריו או שירותיו, עליו להבין את יתרונות וחסרונות המדיום הנבחר. עליו להבין את תרומתה של המדיה עם חשיפת המסר, אשר תשכנע ותניע לפעולה את הלקוחות הפוטנציאליים לרכוש ממוצרי או שירותי העסק.

על המדיה הנבחרת לקלוע במדויק בקהל המטרה של העסק, להגיע למקסימום ידע על אודות קהל היעד ולהשפיע עליו בהתאם לחשיפה, ולדאוג שכל הדרישות הללו יעמדו בתקציב שבעל העסק הציב לעצמו בנוגע לאותו מדיום נבחר. 

האינטרנט מפתח פתרונות שיווקיים בשיטות ובטכנולוגיות שיווק חדשניות. שירותי השיווק באינטרנט מוצעים על ידי חברות שיווק שונות, שמטרתן ליצור תנועה ממוקדת לאתר ולהעלות את יחס הטרנספורמציה שבו, לקוחות שיהפכו מפאסיבים לאקטיבים.

קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO) הוא אחד הכלים המרכזיים לשיווק באינטרנט, והוא מתייחס לאופן שבו ממקם בעל העסק את התוכן בעמוד, כלומר, מתייחס למיקום המילים אשר אותן בעל העסק מעוניין לקדם.

הצלחת תהליך שיווק באינטרנט באה לידי ביטוי כאשר לקוחות רבים מגיעים לאתר דרך מילות חיפוש מסוימות, מילים שהאתר מעוניין לקדם.

לפרסום אתרים דרך האינטרנט יש יתרון משמעותי על פני פרסום בכל מדיה אחרת. האינטרנט הוא כלי מכירתי החושף את לקוחותיו הפוטנציאליים למוצריו ולשירותיו. הלקוחות יכולים להתרשם מהאתר באמצעות לינק או באנר המושך תשומת לב, וכך יכולים להפוך מלקוחות פוטנציאליים בלבד ללקוחות אמיתיים, וזאת ללא כל מאמץ  - מבלי לעבור את מפתן דלת הבית.

 

קידום אתרים
קידום אתרים - שיווק באינטרנט